Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
آموزشبازی و کنسولویژه

نحوه آنفرند و بلاک کردن دوستان در PS4

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر شما هم یکی از گیمرهایی هستید که به انجام بازیهای آنلاین و گروهی با دوستان خود علاقه دارید، احتمالاً پس از مدتی تمایلی ندارید تا با کاربر یا کاربرانی خاص در ارتباط باشید و پیامی از وی دریافت کنید؛ در ادامه نحوه آنفرند و بلاک کردن دوستان در PS4 را با هم مرور می کنیم.

نحوه آنفرند و بلاک کردن دوستان در PS4

در ادامه این مطلب به برخی سوالات کاربردی در زمینه بلاک کردن دوستان در پلی استیشن 4 و همچنین رفع بلاک می پردازیم.

چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی را در لیست سیاه کد موبایل(CodM) قرار می‌دهید؟
وقتی شخصی را در لیست سیاه کد موبایل قرار می دهید، آن شخص نمی تواند نمایه شما را ببیند یا برای شما پیام ارسال کند. علاوه بر این، آنها همچنین از پیوستن به جلسات بازی شما مسدود می شوند.

چگونه متوجه می شوید که کسی شما را در Codm بلاک کرده است؟
هیچ راه مطمئنی برای تشخیص اینکه کسی شما را در Codm مسدود کرده است وجود ندارد، اما مواردی وجود دارد که می توانید به دنبال آنها باشید. اگر دیگر نمی‌توانید نمایه یا پست‌های آن شخص را ببینید، ممکن است شما را مسدود کرده باشند. علاوه بر این، اگر سعی کنید برای شخص پیامی بفرستید و پیامی ارسال نشد، ممکن است شما را مسدود کرده باشند.

چگونه می توانم دعوت منطقه جنگ را رفع انسداد کنم؟
اگر به یک منطقه جنگی دعوت شده اید و نمی توانید آن را ببینید، ممکن است حریف شما را مسدود کرده باشد. برای رفع انسداد فردی، دعوت کننده ابتدا باید او را به عنوان دوست اضافه کند. هنگامی که آنها با هم دوست شدند، دعوت کننده می تواند منطقه جنگ را باز کند و “Unblock Player” را از منو انتخاب کند.

چگونه یک بازیکن مسدود شده را در warzone پیدا کنم؟
برای پیدا کردن یک بازیکن مسدود شده در warzone، برگه Players را در سمت راست صفحه باز کنید. این به شما تمام بازیکنانی را که در حال حاضر در بازی هستند نشان می دهد. اگر نمی توانید پخش کننده مورد نظر خود را پیدا کنید، از نوار جستجو در بالای صفحه استفاده کنید.

اگر شخصی را در DBD بلاک کنید چه اتفاقی می افتد؟
اگر شخصی را در DBD مسدود کنید، او نمی تواند نمایه شما را ببیند یا با شما تعامل داشته باشد. علاوه بر این، آنها نمی توانند هیچ یک از پست های شما را ببینند.

چگونه می توانم شخصی را در DBD رفع بلاک کنم؟
برای رفع انسداد شخصی در DBD، ابتدا برنامه را باز کنید و روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی کلیک کنید. سپس “تنظیمات” و “کاربران مسدود” را انتخاب کنید. فردی را که می خواهید رفع انسداد کنید پیدا کنید و روی دکمه “Unblock” کلیک کنید.

چگونه می توان کسی را در Warzone PS4 از حالت بلاک خارج کرد؟
اگر می خواهید شخصی را در Warzone PS4 رفع انسداد کنید، این مراحل را دنبال کنید:
به لیست دوستان بروید و دکمه Options را فشار دهید.
“Manage Blocked Players” را انتخاب کنید.
پخش کننده ای را که می خواهید رفع انسداد کنید انتخاب کنید و دکمه X را فشار دهید.
“Unblock” را انتخاب کنید و دکمه X را فشار دهید.

آیا می توانید ببینید چه کسی پروفایل پلی استیشن شما را مشاهده می کند؟
بله، می توانید ببینید چه کسی نمایه پلی استیشن شما را مشاهده می کند. با رفتن به نمایه خود و انتخاب “مشاهده سابقه” می توانید این اطلاعات را مشاهده کنید. با این کار لیستی از تمام افرادی که نمایه شما را مشاهده کرده اند و زمانی که این کار را انجام داده اند به شما نشان می دهد.

 

در صورتی که ابهام یا سوالی در خصوص بلاک یا آنبلاک دوستان در پلی استیشن 4 دارید، با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا